Mari Saya Tunjukkan Cara Yang Betul Untuk Memulakan Pelaburan Saham Yang Dapat Beri Anda Keuntungan Lumayan & Teknik Mengurangkan Kerugian

Ramai Yang Masih Tak Tahu Bahawa Pelaburan Saham Boleh Memberi
Pulangan Yang Lumayan Tapi Dengan Syarat Ada ILMU Supaya Dapat Tingkatkan Keuntungan & Mengurangkan Kerugian….Mari Saya Kongsikan!

Ambil Masa 5 Minit Sahaja Untuk Baca Ni…

world-designer

Dari : Mohd Najib Asaddok, Usahawan Internet & Pelabur Saham
Per: Jemputan Belajar Pelaburan Saham Secara LIVE!
23 Mei 2014

Rakan-rakan yang saya hormati,

Ramai lagi masih tak tahu tentang Pelaburan Saham. Rata-rata menganggap ia sebagai satu pelaburan yang akan menyebabkan KERUGIAN. Ya benar anda memang akan alami kerugian bila melabur tanpa ILMU. Inilah antara masalah yang dialami oleh pelabur baru dalam pelaburan saham.

  • Tak tahu langsung apa itu saham sedangkan ia dah wujud hampir 100 tahun di Malaysia.
  • Takut akan alami kerugian besar
  • Tak tahu nak mula melabur di kaunter syarikat mana
  • Anggap pelaburan saham memerlukan modal besar hingga puluhan ribu ringgit
  • Anggap pelaburan saham untuk orang kaya sahaja sedangkan ASB & Tabung Haji pun melabur di kaunter-kaunter Bursa Malaysia
  • Takut nak buka akaun saham & anggap ia macam susah jer!

Saya akan bantu anda membuang segala prasangka dan persepsi negatif tentang pelaburan saham supaya lebih ramai khususnya warga Bumiputera celik saham. Inilah yang bakal saya dan Sifu Saham saya akan bantu anda.

  • Cara memulakan pelaburan saham dengan ILMU
  • Menunjukkan sesiapa sahaja boleh melabur dalam saham dengan modal ratusan ringgit sahaja
  • Sesiapa sahaja boleh buka akaun pelaburan saham dengan kos RM10 sahaja
  • Memilih kaunter yang bakal memberi keuntungan sebagai pelabur jangka panjang di Bursa Malaysia
  • Pelaburan saham adalah pelaburan jangka panjang, selamat tetapi bukan Skim Cepat Kaya. Ia dijamin oleh Suruhanjaya Sekuriti Malaysia

Sebelum Tue

Dapatkan Siri Video Asas Pelaburan Saham yang akan membantu anda memahami cara sebenar bagaimana memaksimumkan simpanan anda melalui pelaburan saham patuh syariah.

Video ini bernilai RM99 tetapi saya berikan secara PERCUMA kepada 100 orang yang terawal.

Siri Video Asas Pelaburan Saham

Dapatkan sekarang dengan cara memasukkan
Nama & Emel anda.
Kemudian check inbox anda dan saya akan berikan link video tersebut.

privacy Sila Masukkan Emel Yang Sah. Link Video Akan Di Hantar Ke Emel Anda


Di Mana Anda Perlu Melabur Saham?

Baiklah di Malaysia ni semua pelaburan saham diuruskan oleh Bursa Malaysia dan dikawal ketat oleh Suruhanjaya Sekuriti. Terdapat lebih 1000 kaunter didagangkan di Bursa Malaysia. Untuk pengetahuan anda juga, terdapat 71% kaunter di Bursa Malaysia ini adalah PATUH SYARIAH dan sebagai umat Islam anda tak perlu risau.

Bangunan Bursa Malaysia Di Kuala Lumpur

Kita tak dapat lari dari syarikat-syarikat yang disenaraikan di Bursa Malaysia kerana kebanyakannya memang kita gunakan perkhidmatan mereka dalam kehidupan seharian. Kenapa kita tak ambil peluang menjadi salah seorang pemegang saham mereka? Mereka untung kita pun untung juga….

Mari saya tunjukkan beberapa contoh kaunter pelaburan saham yang memberikan keuntungan dalam jangka masa panjang.

Contoh Saham Syarikat Takaful Malaysia Berhad (Finance)

Contoh Saham Syarikat Focal Aims Berhad (Properties)

Contoh Saham Syarikat MYEG Berhad

Berita terkini berkaitan Indeks Saham tahun 2014

Wowww!! Lumayan kan buat satu pelaburan jangka panjang yang beri anda keuntungan serta kaedah yang selamat dalam pelaburan. Anda niatkan duit yang anda keluarkan untuk disimpan sama seperti instrumen pelaburan lain cuma pelaburan saham memberi pulangan yang lebih tinggi.

Habis kalau saya beli tiba-tiba nilai saham tu turun, macam mana adakah saya rugi?

Ya ini perkara biasa, beli saham dan harganya turun. Bila anda dah beli saham sesuatu kaunter, anda telah memiliki 100% saham itu. Jadi jika harganya turun anda tak rugi selagi anda belum jual saham tersebut. Anda hanya perlu simpan saham tersebut dan tunggu harganya naik semula dan ketika itulah anda dapat buat profit. Semuanya akan dijelaskan lanjut lagi..teruskan bacaan anda…yang lebih tinggi.

Encik Najib, macam mana saya nak mula melabur dalam kaunter-kaunter saham ni?

Untuk membolehkan anda mula melabur anda hanya perlu buka akaun CDS (Central Depository Systen) dengan mana-mana broker. Apa yang perlu anda bawa ketika nak buka akaun adalah seperti berikut

  • Salinan Kad Pengenalan
  • Salinan Buku Akaun Simpanan Bank
  • Yuran RM10 sahaja.

* Anda boleh berurusan dengan mana-mana remiser atau broker. Mereka pasti akan membantu anda.

Anda boleh membuka akaun dengan mana-mana broker saham yang berdaftar di Malaysia dan saya sangat sarankan anda mendaftar hanya dengan broker yang menggunakan Islamic Trading Account. Setakat Jun 2013 ada 6 sahaja broker saham yang menggunakan sistem ini iaitu

  • BIMB Securities Sdn Bhd
  • Affin Investment Bank Berhad
  • Am Investment Bank Berhad
  • CIMB Investment Bank Berhad
  • Jupiter Securities Sdn Bhd
  • Maybank Investment Bank Berhad

*Broker yang menggunakan Islamic Trading Account hanya membenarkan anda melabur di kaunter-kaunter yang patuh syariah sahaja.

Kami Ingin Membantu Anda Memaksimumkan Keuntungan Dalam Pelaburan Saham, Bukannya Untuk Rugi….

Jadi saya bukanlah individu yang layak untuk mengajar tentang saham, cuma berkongsi  pengalaman sebagai seorang usahawan dan pelabur dalam bidang saham. Malah saya menjemput seorang yang pakar dan berpengalaman lebih 20 tahun dalam bidang saham untuk beliau berkongsikan ILMU pelaburan saham dengan cara yang betul.

Sebelum itu izinkan saya kenalkan dulu siapa saya dan pakar yang akan berkongsi tentang pelaburan saham ini kepada anda.

Siapa Saya?

Nama saya Mohd Najib Asaddok seorang usahawan internet sepenuh masa. Saya memulakan perniagaan internet ni sejak tahun 2009 bermula dengan menjual produk fizikal di pasaran antarabangsa. Kini saya aktif memasarkan produk fizikal dan digital di internet.

Alhamdulillah sekarang ini saya konsisten menjana pendapatan 5 angka di internet dan saya sedar pendapatan yang saya perolehi perlu dilaburkan dalam satu instrumen pelaburan yang memberi pulangan yang tinggi. Maklumlah kadar inflasi pun dah lebih 5% sedangkan pulangan di ASB atau tabung haji hanya sekitar 8% setahun.

Itu yang membuatkan saya sedar dan perlu belajar dari mereka yang mahir dan berpengalaman dalam bidang pelaburan saham. Alhamdulillah saya ditemukan dengan seorang pakar yang sudi mengajar saya dari A-Z dan senang memahami ilmu yang beliau turunkan.

Inilah antara bukti keuntungan yang saya perolehi dalam bidang saham. Bukan kata saya tak pernah rugi, ya memang pernah rugi tetapi sangat kecil jumlahnya berbanding dengan keuntungan yang saya perolehi

Mari saya kenalkan Guru saya
dalam bidang saham…

Nama beliau adalah Abd Razak Othman dan berasal dari Johor. Merupakan seorang pendidik di sebuah sekolah menengah dalam Daerah Segamat. Beliau berpengalaman luas dalam pelaburan saham dan sudah melabur di Bursa Saham lebih dari 20 tahun. Beliau mempunyai ekuiti dalam beberapa kaunter di Bursa Saham yang memberikan beliau pulangan lumayan 4-5 angka.

Ini antara contoh kaunter yang beliau laburkan di Bursa Saham dan anda lihat sendiri keuntungan yang beliau perolehi.

Keuntungan 5 angka dalam pelaburan saham yang beliau perolehi

Keuntungan RM35,000 dalam pelaburan saham

Keuntungan RM7,700 dalam pelaburan saham

Sebelum Itu…

Saya nak kongsikan beberapa contoh menarik tentang potensi pelaburan saham. Sebelum tu saya terangkan bagaimana nak mula melabur dengan membeli unit saham. Ada orang kata modal kena besar…meh tengok dulu!

Ini adalah sebuah syarikat pemaju hartanah, iaitu FOCAL Aims Holding Berhad. Beberapa tahun lepas sekitar 2011 harga seunit saham FOCAL hanya RM0.285 seunit. Mari kita kira jika anda membeli beberapa unit saham syarikat ini beberapa tahun lepas dan anda biarkan sahaja pelaburan anda pada syarikat ini.

1 unit = RM0.285
Jika anda beli 1 lot = 1000 unit,

Anda keluarkan pelaburan RM0.285 x 1000unit
= RM285 sahaja

Jika anda jual sekarang tahun 2013, harganya dah jadi
1 unit = RM2.50

Maka 1 lot yang anda keluarkan tadi jadi RM2500.

Profit anda adalah RM2500 – RM285 = RM2215

Profit lebih 700%

Kalau anda beli 10 lot? Anda kiralah sendiri….

Alhamdulillah setelah puas saya memujuk guru saham saya, maka beliau dah bersetuju untuk mengadakan kelas buat pertama kalinya setelah lebih 20 tahun beliau berkecimpung dalam pelaburan saham ni. Segala ilmu, pengalaman, kesilapan yang beliau lakukan akan dikongsikan kepada anda dalam kelas yang dinamakan

” DVD Momentum Saham “

Panduan ini berbentuk DVD Fizikal dan akan dipos kepada anda & ambil masa 2-3 hari waktu bekerja untuk sampai

Dapatkan Sekarang..KLIK SINI

Ini yang akan anda pelajari nanti…

  • 1

    Pengenalan Pelaburan Saham

    Bagaimana mendapatkan keuntungan dan mengelakkan risiko kerugian dalam pelaburan saham

  • 2

    Bagaimana hendak memulakan pelaburan saham

    Apakah tools yang anda perlukan untuk menjadi seorang pelabur yang berjaya

  • 3

    Strategi Memilih Saham

    Strategi penting memilih & analisis kaunter pelaburan yang selamat dan boleh beri keuntungan untuk jangka masa pa

  • 4

    Sumber Untuk Analisis

    Bahan-bahan atau sumber untuk buat analisis pada setiap kaunter saham sebelum melabur pada sesuatu kaunter di Bursa Malaysia

  • 5

    Motivasi Pelabur

    Motivasi seorang pelabur untuk mengelakkan elemen emosi dalam pelaburan saham. Ramai yang rugi disebabkan tak boleh nak kawal emosi tamak dalam diri

  • 6

    Pengurusan Kewangan

    Pengurusan kewangan dalam pelaburan saham. Mengurus kewangan yang betul supaya pelaburan anda berbaloi dan mengurangkan kerugian dalam pelaburan saham

Tunggu Dulu….Ada Lagi Tawaran Hebat Untuk Anda Sebagai Sokongan Kami
Kepada Para Pelabur Baru Dalam Saham

Keahlian Group Momentum Saham Bernilai RM199 Percuma Untuk Anda!

Para pembeli DVD Momentum Saham akan dimasukkan ke group support khas untuk anda belajar, berbincang, bertanya soalan terus kepada pakar iaitu CIkgu Abd Razak Othman. Selain itu anda juga dapat berbincang dan bernetworking dengan ahli-ahli lain yang dah berpengalaman.

Baiklah saya dah tak sabar nak dapatkan Panduan DVD Momentum Saham Ni…

Sebelum itu apakata anda lihat pendapat peserta-peserta yang telah hadir sebelum ini…

Testimoni Terbaru 2014
Encik Amir Faiz
Terengganu

Tahniah pembeli DVD & peserta Momentum Saham yang dah mulakan pelaburan mereka
dan mula dapat hasilnya…sebab tu penting untuk belajar dari mereka yang pakar dan berpengalaman…

DVD ini memang dibuat khusus untuk membantu pelabur baru memahami pelaburan
saham serta langkah untuk terus memulakan pelaburan.

Tahukah Anda, Kenapa Anda Perlu Memiliki
DVD Ini Sekarang ?

  • 1

    Panduan Yang Praktikal

    Panduan yang praktikal untuk terus memulakan saham dengan cara yang betul yang ditunjukkan oleh mereka yang pakar dan berpengalaman.

  • 2

    Panduan Mengenalpasti Syarikat Berpotensi

    Panduan mengenalpasti syarikat atau kaunter saham yang berpotensi untuk anda labur dan menjana keuntungan jangka masa panjang. Malah ada peserta Momentum Saham yang lepas dah menjana untung hanya dalam masa 6 hari.

  • 3

    Teknik Yang Sesuai Dengan Semua Orang

    Teknik labur saham ni sesuai dengan semua orang yang penting anda memang ada sebahagian wang untuk disimpan dan dilaburkan. Kalau tak bermula dari kecil bila lagi nak jadi besarkan!

  • 4

    Pendedahan Daripada Pakar

    Teknik ini didedahkan sendiri oleh pakar yang berpengalaman lebih 20 tahun.Kalau tak takut saya nak dedahkan ilmu saham ni. Beliau dah masak selok belok dalam saham dan pernah jatuh bangun dengan saham. Pengalaman tu lah yang paling berharga dan dapat bantu para pelabur baru. Anda perlu dapatkan ILMU beliau jika tidak anda terpaksa berhadapan risiko kerugian terlalu tinggi dalam pelaburan saham.

  • 5

    Menjimatkan Masa Dan Wang Anda

    Menjimatkan masa dan wang anda. Dengan ilmu dari pakar anda tak perlu nak bersusah payah cari ilmu saham dari buku-buku yang kebanyakannya dalam Bahasa Inggeris. Malah ia menyelamatkan anda dari rugi puluhan ribu disebabkan kurangnya ilmu tentang saham.

  • 6

    DVD Ini Perlu Dimiliki

    Anda nak berjaya anda perlu miliki DVD ini! Nak ada ILMU jangan berkira untuk memilikinya…Takut melabur untuk ilmu tak perlu dapatkan DVD ini sebab ia khas untuk mereka yang nak berjaya sahaja!

Ok lah….

 

Saya malas nak berceloteh panjang lebar, dipendekkan cerita anda nak kan hasil, anda perlu datang ke kelas untuk belajar. Saya hanya nak fokus pada anda yang serius nak belajar jer…

Kalau anda tak datang belajar kami tak rugi apa pun!

Mereka yang betul-betul nak berjaya dalam pelanburan saham jer yang akan hadir ke kelas ini. Pada yang banyak soal, berkira (rokok tak kira plak..huhuhuu), mereka tak sesuai untuk hadir….

Saya tahu anda dah tak sabar untuk belajar!

Untuk pengetahuan anda, guru saham saya menghabiskan puluhan ribu untuk mendapatkan segala teknik-teknik yang akan beliau kongsikan ni..

Anda tak perlu lagi nak bersusah payah untuk menghadapi kerugian besar dalam pelaburan saham

Dan untuk Panduan Momentum Saham ni saya tak bercadang nak kenakan kos yang begitu tinggi..yang penting anda mampu memilikinya dan belajar secara langsung dari beliau walaupun kos asal adalah seperti berikut

RM2500

( mahal sangat ni..ramai tak mampu )

RM999

( pun masih fikir panjang nak keluar banyak ni )

Last sekali kalau dikira dengan kos tenaga dan masa beliau, kos sepatutnya

RM500

Tetapi disebabkan beliau berbesar hati nak ramai yang celik pada pelaburan saham ni, maka beliau berbesar hati memberikan diskaun.

Jadi beliau telah buat keputusan untuk beri diskaun sebanyak 50%.

Anda hanya perlu keluarkan kos seperti berikut setelah ditolak diskaun untuk mendapatkan DVD Momentum Saham ini

RM250 sahaja
(Tawaran Harga Untuk 350 Terawal Sahaja)

RM260 sahaja
(Untuk 100 unit DVD berikutnya sahaja.
Selepas tu harga naik ke RM270)

RM270

Sahaja

(Untuk 100 unit DVD berikutnya sahaja.
Selepas tu harga naik ke RM299)

Tinggal 100 29 unit sahaja, selepas itu
harga akan dinaikkan lagi..

Miliki DVD Momentum Saham ini sekarang dengan klik link di bawah ini

Tempah Sekarang

Ikhlas Dari Saya,
world-designer
Mohd Najib Asaddok
Usahawan Internet & Pelabur Saham
Momentum Internet Sdn. Bhd. (1079998-A)

P.S Jarang guru saham saya nak kongsikan ilmu beliau ni. Kalau beliau boleh dapat keuntungan lumayan maka anda juga boleh ikut jejak langkah beliau dengan belajar dalam DVD ni.

P.P.S Anda takkan dapat kos serendah ini untuk modul seperti ini di luar sana…Mungkin ini adalah jejak langkah pertama anda nak berjaya mengaut keuntungan lumayan dalam pelaburan saham. Tak cuba mana nak tau hasilnya kan!

PERHATIAN: Program ini bertujuan untuk berkongsi ilmu saham dan bukan menjalankan Skim Cepat Kaya. Semua pelaburan dibuat di kaunter Bursa Saham yang sah.